Sikeres ingatlanbefektetés home staging-gel

Kiindulás:

Egy ingatlanbefektető azzal keresett meg bennünket, hogy barátjától hallott rólunk és a home stagingről. Volt befektetni való pénze, viszont nem volt ideje és szakértelme azzal foglalkozni, hogy azt biztos hozamot hozó, biztonságos módon fektesse be. Az eddigi eredményeink meggyőzték, így egyértelmű volt: megbíz minket a teljes folyamat menedzselésével, ő pedig azzal tölti az idejét, amihez kedve van…A Megbízó célja világos volt: a legmagasabb hozamot elérni a lakás felújítás és felkészítés utáni értékesítésével.

Miután tisztáztuk a stratégiát és az anyagi lehetőségeket, ebben az esetben már a befektetésre szánt lakás kiválasztásánál részt vettünk a folyamatban. Megnéztünk több számításba vehető ingatlant, végül kiválasztottuk azt, amelyre a piac elemzés és a stratégia megtervezése után azt gondoltuk, hogy érdemes belevágni. Megvételre javasoltuk, és ő döntött is.

Végig gondolandó szempontok:

A lakás üres volt, a munka azonnal kezdődhetett. Július elején állapodott meg ügyfelünk az eladóval, így gyors tervezésre és kivitelezésre volt szükség, hogy az őszi piaci boomot kihasználhassuk.

 Egy hagyományos, nappali + háló + hall + külön konyha beosztású, átlagos állapotú lakásból kellett egy piaci igényeknek megfelelő, magas minőségű lakást kialakítani.

A lakásnak kitűnő adottságai voltak: rendezett házban található, világos, panorámás, jól alakítható terekkel. A stratégia egy két hálószobás, amerikai konyhás, modern, visszafogottan elegáns élettér kialakítása volt, teljes műszaki felújítás mellett, annak érdekében, hogy a legmagasabb hozammal lehessen értékesíteni.

A funkcionális és stílus beli átalakítás elveit már a piacelemzés eredménye alapján kialakítottuk, azaz „fejben megterveztük”.

Átgondoltuk, hogy ennek megvalósításához milyen műszaki átalakításokra lesz szükség, pl. hogyan lehet vizet átvezetni a lakás egyik oldaláról a másikra. Melyek azok a burkolatok, falak, nyílászárók, stb. amelyeket bontani kell, vagy éppen maradhatnak egyrészt a költségek optimalizálása miatt, másrészt mert megfelelnek az új koncepcióhoz is.

A megvalósítás:

A terveket minden munkafolyamathoz elkészítettük, összeállítottuk a beszerzendő anyagok, bútorok,stb. listáját, bekértük a tervek alapján a kivitelezői árajánlatokat. Ezután összeállítottuk a költségvetést, melyet a befektető elfogadott.
Július közepén meg is kezdődtek a bontási munkálatok, miután kiválasztottuk a kivitelezőket. Mindegyik szakipari munkát egyeztettük a megfelelő mesterrel és folyamatosan ellenőriztük a munkájukat, szerveztük a rendeléseket, szállításokat. A megbízót folyamatosan tájékoztattuk a munka állásáról.

Végeredmény:

A felújítás és berendezés után a pontot az i-re a styling és marketing anyag elkészítése tette fel. A styling, azaz az élettelen tér hangulatossá, otthonossá tétele és a profi fotók, valamint a megfelelő hirdetési anyag szó szerint további milliókat jelentenek a felkészített lakások értékesítése során. Ezzel lehet kitűnni a rengeteg, megkérdőjelezhető minőségű hirdetés közül. Ezért erre is nagy hangsúlyt fektettünk.

Tartottuk a szoros határidőket, amiket magunk elé kitűztünk, így szeptember végére elkészült a megálmodott, újra gondolt, a piaci elvárásoknak maximálisan megfelelő lakás, amire rá sem lehetett ismerni. Felkerült a hirdetés a hirdetési portálokra.

Az értékesítés:

A 2,5 hónapos, feszített tempójú munka végén elkészült az a lakás, ami valakinek az álom otthona lett nem sokkal később.

A piac elemzési munkánk természetesen tartalmazza minden esetben, hogy a felújítás végén újra elemezzük az aktuális piaci helyzetet, hiszen közben eltelik akár 3-4 hónap is, változhat az árszint, amin érdemes az ingatlant meghirdetni. Ennél a lakásnál sem történt másképp, meghatároztuk az aktuális piaci értéket, és javasoltuk a tulajdonosnak, hogy ezen az áron hirdesse meg. Ennél az ingatlannál ez a piaci átlagárhoz képest 15%- kal magasabb, a befektetett pénzhez képest 39%-os haszonnal növelt értéket jelentett. Az ingatlan ezen az áron, alku nélkül kelt el 4 hét alatt bútorokkal együtt. Boldog tulajdonosa bútorokkal együtt azonnal birtokba is vette. Valóban csak a bőröndjét kellett behúznia.

A Megbízó maximálisan értékelte, hogy a vételi szerződés aláírása után legközelebb a kész, gyönyörű lakás megtekintésekor kellett csak eljönnie. Akkor viszont szóhoz sem jutott… Az első sikereken felbuzdulva egy hosszú távú együttműködés kezdődött köztünk.

 

1. Töltsd ki az űrlapot!

Add meg az elérhetőségedet, hogy felvehessük Veled a kapcsolatot!

 

2. Add meg ingatlanod néhány adatát!

Az űrlapon a “Tovább” gombra kattintva teheted meg.

 

3. Kattints a “Visszahívást

kérek” gombra, és kész is vagy!

Várd a jelentkezésünket és mindent megbeszélünk!