Sikeres ingatlanbefektetés home staging-gel
Kiindulás:
Egy ingatlanbefektető azzal keresett meg bennünket, hogy barátjától hallott rólunk és a home stagingről. Volt befektetni való pénze, viszont nem volt ideje és szakértelme azzal foglalkozni, hogy azt biztos hozamot hozó, biztonságos módon fektesse be. Az eddigi eredményeink meggyőzték, így egyértelmű volt: megbíz minket a teljes folyamat menedzselésével, ő pedig azzal tölti az idejét, amihez kedve van…A Megbízó célja világos volt: a legmagasabb hozamot elérni a lakás felújítás és felkészítés utáni értékesítésével.
Miután tisztáztuk a stratégiát és az anyagi lehetőségeket, ebben az esetben már a befektetésre szánt lakás kiválasztásánál részt vettünk a folyamatban. Megnéztünk több számításba vehető ingatlant, végül kiválasztottuk azt, amelyre a piac elemzés és a stratégia megtervezése után azt gondoltuk, hogy érdemes belevágni. Megvételre javasoltuk, és ő döntött is.
Végig gondolandó szempontok:
A lakás üres volt, a munka azonnal kezdődhetett. Július elején állapodott meg ügyfelünk az eladóval, így gyors tervezésre és kivitelezésre volt szükség, hogy az őszi piaci boomot kihasználhassuk.
Egy hagyományos, nappali + háló + hall + külön konyha beosztású, átlagos állapotú lakásból kellett egy piaci igényeknek megfelelő, magas minőségű lakást kialakítani.
A lakásnak kitűnő adottságai voltak: rendezett házban található, világos, panorámás, jól alakítható terekkel. A stratégia egy két hálószobás, amerikai konyhás, modern, visszafogottan elegáns élettér kialakítása volt, teljes műszaki felújítás mellett, annak érdekében, hogy a legmagasabb hozammal lehessen értékesíteni.
A funkcionális és stílus beli átalakítás elveit már a piacelemzés eredménye alapján kialakítottuk, azaz „fejben megterveztük”.
Átgondoltuk, hogy ennek megvalósításához milyen műszaki átalakításokra lesz szükség, pl. hogyan lehet vizet átvezetni a lakás egyik oldaláról a másikra. Melyek azok a burkolatok, falak, nyílászárók, stb. amelyeket bontani kell, vagy éppen maradhatnak egyrészt a költségek optimalizálása miatt, másrészt mert megfelelnek az új koncepcióhoz is.
A megvalósítás:
A terveket minden munkafolyamathoz elkészítettük, összeállítottuk a beszerzendő anyagok, bútorok,stb. listáját, bekértük a tervek alapján a kivitelezői árajánlatokat. Ezután összeállítottuk a költségvetést, melyet a befektető elfogadott.
Július közepén meg is kezdődtek a bontási munkálatok, miután kiválasztottuk a kivitelezőket. Mindegyik szakipari munkát egyeztettük a megfelelő mesterrel és folyamatosan ellenőriztük a munkájukat, szerveztük a rendeléseket, szállításokat. A megbízót folyamatosan tájékoztattuk a munka állásáról.
Végeredmény:
A felújítás és berendezés után a pontot az i-re a styling és marketing anyag elkészítése tette fel. A styling, azaz az élettelen tér hangulatossá, otthonossá tétele és a profi fotók, valamint a megfelelő hirdetési anyag szó szerint további milliókat jelentenek a felkészített lakások értékesítése során. Ezzel lehet kitűnni a rengeteg, megkérdőjelezhető minőségű hirdetés közül. Ezért erre is nagy hangsúlyt fektettünk.
Tartottuk a szoros határidőket, amiket magunk elé kitűztünk, így szeptember végére elkészült a megálmodott, újra gondolt, a piaci elvárásoknak maximálisan megfelelő lakás, amire rá sem lehetett ismerni. Felkerült a hirdetés a hirdetési portálokra.
Az értékesítés:
A 2,5 hónapos, feszített tempójú munka végén elkészült az a lakás, ami valakinek az álom otthona lett nem sokkal később.
A piac elemzési munkánk természetesen tartalmazza minden esetben, hogy a felújítás végén újra elemezzük az aktuális piaci helyzetet, hiszen közben eltelik akár 3-4 hónap is, változhat az árszint, amin érdemes az ingatlant meghirdetni. Ennél a lakásnál sem történt másképp, meghatároztuk az aktuális piaci értéket, és javasoltuk a tulajdonosnak, hogy ezen az áron hirdesse meg. Ennél az ingatlannál ez a piaci átlagárhoz képest 15%- kal magasabb, a befektetett pénzhez képest 39%-os haszonnal növelt értéket jelentett. Az ingatlan ezen az áron, alku nélkül kelt el 4 hét alatt bútorokkal együtt. Boldog tulajdonosa bútorokkal együtt azonnal birtokba is vette. Valóban csak a bőröndjét kellett behúznia.
A Megbízó maximálisan értékelte, hogy a vételi szerződés aláírása után legközelebb a kész, gyönyörű lakás megtekintésekor kellett csak eljönnie. Akkor viszont szóhoz sem jutott… Az első sikereken felbuzdulva egy hosszú távú együttműködés kezdődött köztünk.
Kérj időpontot szakértőinktől, ha érdekel
a lakáseladás legjobb áron !
FONTOS: Akkor jelentkezz konzultációnkra,
ha van egy legalább 70 millió Ft értékű ingatlanod,
amit az elkövetkezendő 3-6 hónapban szeretnél eladni vagy kiadni!
Személyes konzultáció tartalma
» ingyenes online konzultáció 30 perc (értéke 20.000 Ft)
» ingatlan előnyeinek és hátrányainak elemzése, vevő célcsoport meghatározása (értéke 30.000 Ft)
» teljeskörű piacelemzés a jelenlegi állapot árát tekintve (értéke 25.000 Ft)
» teljeskörű piacelemzés a felkészítéssel elérhető maximum árat tekintve (értéke 25.000 Ft)
» teendők meghatározása, költségvetés készítés a felkészítésre (értéke 40.000 Ft)
» személyes konzultáció 1,5-2 óra ( értéke 80.000 Ft)
» piacelemzés, konzultáció összefoglaló, ajánlat elküldése írásban
» 100%-os pénzvisszafizetési garancia*
*(a személyes konzultáció első 30 percében jelezheted, hogy ha nem azt kaptad, amire számítottál, részletek az ÁSZF-ben)
Értéke: 220.000 Ft
Ára csomagban: 159.000 Ft
FONTOS: Egy hónapban mindössze 4 konzultációt vállalunk!
Hogyan zajlik a személyes konzultáció?
1. Töltsd ki az űrlapot!
Add meg az elérhetőségedet, hogy felvehessük Veled a kapcsolatot!
2. Add meg ingatlanod néhány adatát!
Az űrlapon az „Tovább” gombra kattintva tudsz tovább lépni.
3. Kattints az „Időpontot kérek” gombra, és kész is vagy!
Várd a jelentkezésünket és mindent megbeszélünk!